0 leden aanwezig op 24-08 08:40
Laatst gemeten watertemperatuur: 21 °C op 24-08 08:26

Ik heb me vorig jaar afgemeld en nu heb ik spijt. Wat te doen?

Wie zich afmeldt voor de vereniging is GEEN LID MEER.  Als u opnieuw lid wilt worden dan zult u zich opnieuw via de wachtlijst moeten inschrijven.

 

Hoe bereik ik de ledenadministratie?

De ledenadministratie heeft spreekuur gedurende het zwemseizoen:

  • Alle openingsuren van de ledenadministratie staan vermeld op de kalender op onze website.

Het spreekuur is in principe bedoeld voor alle administratieve zaken die u niet via de website kunt regelen. De ledenadministratie is niet telefonisch bereikbaar, ook niet tijdens het spreekuur.

Per e-mail kunt u ons bereiken op ledenadmin@jekerdal.nl

Inplannen beschikbaarheid vrijwilligersdienst:
De ledenadministratie houdt zich niet bezig met het inplannen van de vrijwilligersdienst. Vragen hierover kunnen wij niet beantwoorden. Het rooster wordt volledig automatisch aangemaakt op basis van Uw eigen (on)beschikbaarheids opgave. U hebt dus zelf de meeste invloed op uw inplanning.

Algemene vragen:
Voor algemene vragen kunt u zich richten tot contact@jekerdal.nl

Vragen over de wachtlijst:
Correspondentie over de wachtlijst stuurt U naar wachtlijst@jekerdal.nl

Wordt mijn nieuwe partner automatisch lid? En wat gebeurt er bij een scheiding?

Het lidmaatschap van de vereniging is persoonsgebonden: scheidende partners behouden dus ieder hun eigen lidmaatschap. Ook voor hun positie op de wachtlijst heeft dit geen gevolgen.

Andersom zal een niet-lid dat gaat samenwonen/trouwen met een lid, achteraan de wachtlijst moeten aansluiten om ook lid te worden.

Deze regel geldt ook voor personen/huishoudens die op de wachtlijst staan. Als de gezinssamenstelling verandert dan zal een nieuwe partner zich afzonderlijk moeten aanmelden.

Voor geboorte en adoptie geldt deze regel niet: deze personen kunnen meteen lid worden. Neem hiertoe contact op met de ledenadministratie, met een geboortebewijs of bewijs van adoptie.